Update torsdag kväll

Trots en extremt seg start på morgonen lyckades jag dra mig ända hit, tills kvällstid på torsdag kväll. Inte illa om jag får säga det själv.

Dagen har gått utan några större överraskningar, ja förutom mitt VG då förstås. Några intressanta diskussioner fick jag också plus ett samtal med bossen också som gick i positiva ordalag. Framtiden ser ganska ljus ut får man nog säga.

Annars har jag passat på att tvätta och kom på att jag nog borde göra det oftare då det är förbaskat jobbigt att släpa ett helt berg upp o ner. Sedan har jag funderat lite också. På snor i håret och hur förbannat söt man nog säkert kan vara trots det. Jo, faktiskt.

Men nu ska jag avnjuta någon timme framför Battle Pirates och sedan blir det nog bingen. I morgon ska det hållas föredrag på jobbet och det ska pratas om livsinspiration, något jag tror kan vara bra för många av oss. Sedan får vi se vad som mer händer. Fotboll Sverige – England, säger väl någon och jag bara nickar. Det blir nog bra med den saken ska ni se hehe.

Naughty night alles, haben sie eine guten abend und naughty night. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Tack tack, jo det verkar ju faktiskt som så att jag kan åstadkomma ett o annat trots allt 🙂

  2. Grattis till det goda resultatet på provet! You rock! 😉

Kommentarer inaktiverade.

