Dagens bild: Utmattande.

Ni som har mig på Facebook (väldigt få förunnat haha) har vetat vad jag har gjort så gott som hela dagen. Även mellan arbetsuppgifterna har jag hunnit med det och jodå, det är plugga jag åsyftar. Men nu jäklar är provet gjort och nu ska jag vräka mig ner i soffan, bara så ni vet, och den som stör mig i onödan lär ju vara dödens lammunge 😛

2 svar

  1. Hehe ja om det är du som stör så är det ju en helt annan sak!
    Tackar, jo det känns bra, nu kan jag vila i ungefär en vecka åtminstone, sedan är det dags att sätta tänderna i en annan kurs minsann 🙂

  2. Jag måste helt enkelt störa dig !! Jag vill bara säga GRATTIS!! NU är provet gjort och du kan nu koppla av och gotta dig utan en massa plugg! Kram och vi ses imorgon 🙂

Kommentarer inaktiverade.

