Update måndag kväll

Mjahapp, så blev det då måndagskväll igen. Efter en lång dag och någons timme sömn från förra natten så börjar jag känna mig smått sliten faktiskt. Att jag sedan fick mycket gjort idag kanske hör till saken.

Jobbet gick finemang, ungefär som vanligt, plus att jag lyckades boka in den missade föreläsaren igen, nu tills på fredag och det känns ju jättebra. Några intressanta och djupa diskussioner fick jag också, med en jobbarkompis, så det blev ännu bättre tack vare det.

Annars har det varit lugnt här. Jycken fick sig en extra lång promenad idag då jag hade lite energi över och hon viftade lite extra på svansen bara för det. Sent på eftermiddagen läste jag min mejl och fick se att det är prov i Etik och Livsfrågor på onsdag. Stressigt? Njae, jag har egentligen redan fixat inlämningsuppgift 2 så det är lugna puckar, nu ska det bara råpluggas och sådant gillar ju jag. Sova, äta, ut med hunden, jobba, plugga. Ungefär så kommer mina närmaste 48 timmar eller så, se ut, men det blir nog bra hehe.

Nu ska jag se klart på en film i fyran, sedan äta lite och dra ut jycken en sväng. Sedan blir det några timmars sömn innan plugget går vidare.

Hare finemang lavemang alla så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

