Nu ska vi pinka sittandes

Vänsterpartiet har föreslagit att de som är män och anställda inom Sörmlands landsting ska pinka sittandes. Dels för att det är hälsosamt och att det blir en trevligare hygien på toaletterna. Bra säger jag.

Visserligen benämns det som ”sitt-tvång” men man börjar ju fundera på vilka som ska se till att detta följs. Kan det bli via kameror som KGB (Kissa Går Bra) som detta ska övervakas? Eller kanske genom FBI (Fungerar Bara Instoppad), eller möjligtvis via CIA (Centralisera Importen & Applådera).

Synd att inte VPK (Vertikalt Pinkande & Kissande) finns kvar, de hade nog gjort ett bra jobb. För vårt eget FRA (Fri Rekorderlig Ansats) skulle jag nog vara tveksam att ge uppgiften, likaså SÄPO (Snuskiga Äventyr På Ollonet) för då kan nog vad som helst hända.

Lycka till Sörmlands landsting och V. Jag håller på er 🙂

4 svar

  1. Hehe jo det är alltid kul när man hamnar på ”framsidan” sådär. Egentligen borde sätta mig på omslaget varje dag, tycker jag.

    Ja du får modella lite mer på bloggen. Men kom ihåg, bara på tre ben, annars duger det inte! 🙂

  2. Hahah! Jag såg det här inlägget på framsidan av bloggportal igår 😉 det såg nästan ut som Aftonbladet med dig på framsidan (y)

    Sv: Tack, Anders! Faktum är att jag beställt grejer från SRF- shop några gånger och har haft en jävla tur med storlekar! Beställa kläder är alltid en risk, då jag är för lat för att skicka tillbaka men det blir mer sport då 😛

  3. Nivån är skyhög ibland, tack tack 😛

  4. Ha ha, det kallar jag dasshumor 🙂

Kommentarer inaktiverade.

