Update onsdag kväll

Nationaldagen idag, som säkert många visste, och tidningarna skrev om det. Allt från prins Daniels tal till historik, men inget var liksom värt att ta upp bland mina skriverier, tyckte jag. Om jag hissade flaggan på balkongen? Nej, men den sitter fint där den är så den förvinner inte någonstans.

Annars har dagen varit lugn och fin och faktiskt, med studier. Jag skickade in en uppgift i förrgår och fick svaret snabbt tillbaka där hon undrade vilka frågor jag hade svarat på. Jag undrade vad hon menade och kollade en extra gång och det visade sig att jag hade bara skrivit om delmålen och inte om huvuduppgiften. Så kan det gå om man är trött, seg, okoncentrerad och stressad haha. Men jag korrigerade och lade till några grejer och skickade in igen så nu får vi väl se hur det går 😛

Annars har det verkligen inte hänt mycket. Blev intagen i en klan i ett Facebook-spel (Battle Pirates) och det var ju lite kul att folk både gillar en och har förtroendet, så det tackar man för.

Jycken var nyss ute, jag ska hoppa in i duschen och sedan sova ganska tidigt. Har pluggat så ögonen är torra och irriterade nu så det blir nog bra. I morgon ska jag börja förbereda fredagen då en föreläsare kommer på besök och vi ska få höra om (förhoppningsvis) konfliktshantering och livsinspiration. Spännande!

Men nu säger jag natti natti så skrivs vi mer i morgon. Tjo på eder, mina lamer och märrar 🙂

