Update torsdag kväll

En smått konstig dag är snart till ändå, något som jag är glad över. Inte så att något verkligt illa hände men det fanns irritation i luften mest hela tiden. Inte bara hos mig utan även hos folk omkring mig. Tråkigt sådant, men det händer.

Det blev inget morgonpass på jobbet. Jag mådde så jäkla knepigt att jag hörde av mig till chefen och jobbade hemma istället. Tids nog mådde jag bättre och kunde vara med på mötet kl 14 som var planerat. Vi i vår mediagrupp skulle ses då en av våra medlemmar har fått ett nytt jobb och skulle lämna över material till oss.

Tanken var att jag skulle iväg och veckohandla efter mötet men tiden gick och det råkade bli tidspress, något som jag verkligen avskyr. Men hur som helst, maten blev inhandlad och dessutom kunde jag hämta två paket från postkontoret också, innehållandes mina näringsdrycker.

Resten av dagen har varit lugn och fin, ja förutom grannarna då som bråkade som vanligt. Vuxna människor, pfft, jo men bete er som det då.

Just nu kikar jag på sista Terminator-filmen och den är lättsam underhållning, knappt värd att se men jag gör det ändå. Uttråkad? Ja! men i morgon är det fredag och dags för möte inom ”min” grupp. Vi ska diskutera lite om hur vi ska fortsätta och vad vi kan hitta på för aktiviteter för oss Fas 3are. Med lite tur så går det snabbt och jag kan göra klart pressreleaserna vilket jag inte hann med idag och därmed irriterade mig än mer men jaja- vi får se hur det går med den saken i morgon.

Nu blir det lite mer film, sedan får vi se om John Blund vågar sig förbi idag. Hare hare kanin på er, skrivs mer i morgon gott folk. Tjo.

