Dagens bild: Veckohandlat.

Ojojoj, nu är det bevisat och till o med med bildbevis, på hur mycket jag handlar på en hel vecka. Ändå är det faktiskt mer än jag brukar handla och nej, jag har inget större intresse för mat. Än. Men det kommer nog, någon dag 🙂

6 svar

  1. Hehe ja, jag ligger väldigt lågt. Men så äter jag inte hundmaten heller. Fatiskt 😛

  2. Oj! Tänk om jag kunde få veckohandla för 362:- Lägg på 700:- så har du min kostnad / vecka ”/ Haha!

  3. Teddy: Dä ä ju inte fredda vettu ::P

  4. Petra: Njae, jag hade en diskussion angående detta i måndags med en jobbarkompis och vi kom båda fram till att det är på tok för mycket jobb om man är ensam. Man betalar för bekvämligheten istället hehe

  5. Det var inte så dyrt….men laga maten själv så blir det ännu billigare 😉

  6. vart fan e folkölen!?

Kommentarer inaktiverade.

