Update tisdag kväll

Faktiskt var jag tvungen att se efter men jo, det är faktiskt redan tisdag! Dagarna rinner liksom iväg så snabbt ibland att det är svårt att tro.

Dagen har varit ganska okej ändå. Eller nä, nu var jag dum, den har faktiskt varit riktigt bra. Jobbet gick finemang och jag fick till o med beröm för min senaste pressrelease. Jag är ganska ny på att skriva sådana men det går bra. Dock är det lite rörigt emellanåt och mycket annat att tänka på men peppar, peppar, det ska nog bara gå bra. En annan grej som definitivt hjälpte upp dagen och satte guldkant på den är de djupa och kreativa diskussioner jag fick. De var faktiskt så givande att jag stannade en hel timme extra. Därmed kan man väl konstatera att jag innerst inne är en humanist då jag alltid predikar om ”det förnuftiga samtalet” vilket för mig, är guld värt. Härligt när man träffar likasinnade människor som inser vikten av civiliserad kommunikation 🙂

Annars har det varit ganska lugnt och fint här. Höll på att smälla med bussen på vägen hem men annars ingen action. Hade tänkt att äta en alldeles för sen lunch, hoppa in i duschen och sedan sova. I morgon blir det nya utmaningar, hej o hå!

Ha det gottans alla så skrivs vi mer i morgon, Tjo på eder 🙂

