Update torsdag kväll

Faktiskt så blev jag glatt överraskad i morse när jag upptäckte att det faktiskt var torsdag. Snart ledigt, yay!

Men dagen har varit ganska tråkig faktiskt. Eller nja, förutom en väldigt inspirerande person som jag lyckades få prata med idag så har allt annat varit ganska tråkigt. Jobbet gick som det brukar och ja, det var väl allt. En ljusglimt var absolut att få se så otroligt snygga saker på denna sida.

När jag var hemma och satt på ljugarbänken blev det däremot lite hetare diskussioner. Det är bråk mellan ordförande i bostadsrättsföreningen och en snubbe som har flyttat in i sin pappas dödsbo och de håller på och sprätter skit på varandra som värsta barnungarna. Därmed tog jag på mig uppgiften att ordna ett möte dem emellan och någon som kan förklara regler, stadgar och annat skit så att de förstår varandra, kan agera regelrätt och kanske rentav sluta fred. Jaja, vi får väl se hur det går men att vuxna människor ska hålla på sådär är ju smått löjligt.

Men nu är jag astrött. Duscha och sova står på schemat och det sätter jag i verket omedel bums. Hare gott alla så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Man tackar så mycket för de fina orden *bockar* 🙂
    Hehe nejdå den figuren har jag haft väldigt länge nu och visst känner man igen sig lite? Charmig på något sätt haha.

    Jag lade upp en länk till höger, hoppas det är okej.

    Trevlig helg på dig så ses vi i nästa vecka 🙂

  2. Ja, ja, jaaa!!! Helt underbara blogginlägg!!!!!! Och så är jag glad för dig att du har en ljugarbänk, det har inte jag. Just nu när jag skriver ser jag en väldigt frustrerad liten filur längre ner på sidan som slår sig blodig mot tangentbordet, å gud 🙂 hoppas du inte känner så….
    Christina

Kommentarer inaktiverade.

