Update onsdag kväll

Klockan tickade iväg och nu är den snart halv elva. Så kan det nämligen gå när man pysslar med returer.

För en tid sedan beställde jag faktiskt jeans online, något som brukar gå bra, men denna gång blev det lite konstigt. Jag vet inte riktigt hur jag tydde storleksguiden men dessa två par jeans var alldeles för stora i midjan, faktiskt hela 10 centimeter, så att det blev retur på dessa var ju inte så konstigt. De jeans jag har nu får duga tills vidare, med hål i bakfickorna. Nåja, det är väl inte hela världen.

Annars har dagen varit ganska okej. Efter en lyckad arbetsdag som inte gav några större överraskningar, for jag hem och hamnade i samtal med en väldigt trevlig och gullig liten tant och ni vet ju hur mycket jag gillar att vara social. Så vi åkte ihop, pratade om allt möjligt samtidigt som vissa av oss svettades. Dock hävdar jag bestämt att vi ska vara nöja oavsett väder, ja jisses 🙂

Sedan har väl inte så mycket hänt. Grannfan var nere igen och hälsade på, ville ha lite styrelsejobb fixat, hunden har varit ute och ja, egentligen det vanliga. Ja, förutom att jag har haft ett jättetrevligt sms-samtal med någon som är på väg ner till Göteborg, ni vet grannbyn här intill, hela vägen ner från Skellefteå. Kul och det lyfte hela dagen för mig! Break a leg M!

Nu ska jycken utfodras, jag ska hoppa in i duschen och sedan blir det väl lite spelande på Facebook skulle jag tro, och slutligen bingen.

Hare hare kanin på eder alla så skrivs vi mer i morgon tycker jag 🙂

