Update tisdag kväll

Vissa skulle kunna säga att det har varit varmt idag. Jo, kanske. Men jag vägrar klaga för jag minns hur de senaste månaderna har varit så jag är bara glad, även om jag svettas som en gris. Men så är det.

Förutom att det har varit strålande sol har även jobbet gått bra. Uppdateringarna av blogg och facebook gjorde jag innan jag åkte till jobbet. Väl där förväntades det vara väldigt lugnt fram till kvällens allsång och så blev det också. Jag hade tänkt att plugga lite samtidigt som jag satt där och så snygg ut men det gick inte så bra. Det var nämligen teaterövningar för fulla muggar och telefonen ringde av någon anledning flera gånger så efter ett tag gav jag helt enkelt upp haha. Så kan det gå! Dock fick jag mig några schyssta diskussioner med några kollegor, dels om Maslows behovstrappa och sedan om manligt/kvinnligt, vilket var mycket intressant. Jag framhävdar dock att kvinnans roll att alltid vara vacker inte är genetiskt utan ett resultat av en mansdominerad värld med dess krav.

Resten av dagen har väl varit lugn och fin. Grannfan hälsade på och ville ha lite grejer utskrivna, lite snack blev det förstås men annars har egentligen ingenting hänt. Eller jo, jag satt lite på ljugarbänken men inte ens där fanns något att se så jag gick in igen. Dock läste jag tidigare på facebook att de hade suttit ”ute vid älven” och det lät ju bra och hur gott som helst. Blir lite avis på de som har en älv 😉

Men nu ska jag hoppa in i duschen, sedan blir det väl lite datorspelande och tids nog, dags att nanna. Ska lyssna klart på Sick Puppies spellista på youtube bara, de verkar ju ganska okej. Söt basist har de också…

Men nu, najtinajt på er. Vi skrivs mer i morgon tycker jag så tjo på er 🙂

2 svar

  1. Tack tack, och javisst är det som du skriver, att hon äger scenen. Sångaren däremot gillar jag inte speciellt mycket av någon anledning. Visst ser han lite ut som Brad Pitt men också en ung Per Gessle och inget fel i det, nejdå. Bara det att han verkar veta det så jävla bra också haha.

  2. Visst är hon skitcool, här får du lite bilder att titta på medans du lyssnar.
    http://kajsalisasblogg.wordpress.com/2011/04/12/kajsalisa-gar-pa-oscarsgala/

Kommentarer inaktiverade.

