Dagens bild: Oförklarligt?

Schampoo kommer i alla former och prisklasser där det ena är bättre än det andra, med olika formulas och bla bla bla. Visserligen har jag tagit två extrema typer denna gång, varav det ena är det billigaste du kan få, men att vilja ha 38 jäkla spänn för ett barnschampoo, hallå eller? Visst är det kul med Bamse men…nej, jag är bara förvånad.

4 svar

  1. Hmm jadu, det skulle isf förklara hans blå byxor, och tamej tusan så är ju flaskan också blå! 🙂

  2. Misstänker att märket ”Bamse” drar in en hel del per såld flaska … Tyvärr försvann ju Bamses vänsterideal …har han och han har blivit kapitalist och moderat istället? 8-/

  3. Jo så kan det säkert vara. Att det är milt, inte svider i ögonen och gör sitt jobb är väl det viktigaste. Att sedan barnen börjar tjata om Bamse-schampoot och att föräldrarna köper det för att få slut på gnället, det är ju lite fult gjort av tillverkaren hehe

  4. Ja man kan säga att det är en viss skillnad prismässigt! Många lockas nog av Bamses lite gulligare look tror jag. Euroshoper är något tråkig o säljer nog mindre för den sakens skull! Jag själv väljer hellre schampo som ska vara till mina barn som är från ett märke som man åtminstone tror man kan lita på, som tex barnängen eller nåt sånt. Det som känns mest ”äkta” och skonsamt!

Kommentarer inaktiverade.

