Update torsdag kväll.

Jo, det är ju faktiskt torsdag idag har jag äntligen insett, vilsen och yr i mössan till trots.

En inte alltför bra dag är snart till ända med en känsla av obehag. Klantade nämligen till det med arbetstiden idag och trodde ju inte det skulle bli café idag, vilket jag hade skitfel i. Dessutom hade bossen några saker att anmärka på och sådant är inte kul. Inte alls! Troligtvis kommer jag säkert få höra mer om det i morgon på samlingsmötet, eller åtminstone en antydan att så gör man inte, så jag har något kul att se fram emot. Tjoho, eller inte. olustigt förvisso men vaffan, gjort är gjort och värre saker har man ju överlevt.

Annars har det varit lugnt och fint här, inget utöver det vanliga egentligen. Hade en trevlig dröm förra natten där bland annat Arnold Schwarzenegger var med, jag var på fest i Norrland och åkte spårvagn. Hade ju varit kul att se tolkningen av detta haha. Ja, så har det ju regnat något otroligt här vilket gjorde att voff inte ville ut. Jag fick dra ut henne för en snabbis och sedan in igen. Ska se om jag kan dra runt henne lite längre nu snart vid sista varvet…

I morgon är det fredag. Det är ett ljus nu när det snart är dags att sussa. Hare gottans alla så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Tjadu, vet inte vad han gjorde där faktiskt men han slogs dåligt hehe.

    Än så länge inga träffar på Google så du kan nog andas ut 🙂

  2. Haha. Arnold, Norrland och spårvagn. Vilken kombo! Och varför Arnold liksom?

    Sv: Eller hur? Fyfan, snart kommer jag väl upp på någon sajt där någon gubbe får betalt. Jag känner mig besudlad! 😛

Kommentarer inaktiverade.

