Klantigt gjort.

Den senaste tiden har sömnen blivit sämre än någonsin. Jag ligger bara och vrider mig hela nätterna igenom och är glad om jag får 3 timmars sömn ändå. Medicin har jag men har inte kunnat ta dem eftersom jag jobbat så olika tider – ända tills igår. Nu blir det samma tider, alla dagar i veckan, och det känns verkligen jättebra!

Dock glömde jag att ställa om väckarklockan igår så jag vaknade vid lunch ungefär, men jag hade ju fått sova på morgonsidan ändå så hurra för det! Nu känner man sig mera mänsklig och slipper snubbla omkring som någon slags zombie. Uppdateringarna för jobbet är gjorda och nu kan jag rikta in mig på lite studier istället.

Jopp, det känns bra nu. Bara så ni vet 🙂

3 svar

  1. Ang fågeldöd i Blekinge, fisk som flyr Östersjökusten, fisk som är angripen av mystisk svamp, så bör man se denna film och speciellt studera satellitbilderna i slutet av filmen.

    Detta kan verka chockerande och kanske en smula overkligt för den oinvigde om vad som sker och skett under en del år nu, men detta bör tas på största möjliga allvar och bör stoppas så snart det går.

    Filmen finns i 3 delar, här är länken till Del 2 på Youtube:

    Filmerna finns också att ladda ner i högre kvalitet för Tv här:

    http://thepiratebay.se/search/ditt%20livs%20viktigaste%20information/0/99/0

    Dom är fria att sprida för informationssyfte

  2. Njae, det ser ut som att man behöver en viss balans, vilket jag har dåligt med. Men klart tänkvärt.

    Ja, då får du något att se fram emot hoppas jag hehe. Lite allmänna reflektioner bara men nog värda att påpekas.

  3. Du kanske skulle prova lite QI-gong? Skönt att det vänder i berg-och-dal-banan. Ska läsa din ”dagens fundering”(gårdagens) sen … verkar vara intressant. =)

Kommentarer inaktiverade.

