Update måndaaargh kväll

För ungefär så kändes det, med noll timmars sömn i kroppen och en arbetsdag framför sig.

Men det gick faktiskt ganska bra ändå, allt blev gjort, några problem lösta och några givande diskussioner hanns också med, så jag är nöjd. Även hemmavid blev det en hel del gjort. Bland annat klädinköp via nätet, lite jox med en bloggsida och annat smått och gott. Jag hann till o med sitta en stund ute på bänken för att damma av jycken och det var ju ett extra plus. Fick dessutom veta att det inte blir något kvällsjobb alls denna vecka och det satte ju verkligen guldkant på tillvaron för det har känts förbannat slitigt den senaste tiden. Men men nu känns det finemang.

Kvar att göra idag är att äta en gång till, träna lite, rasta voff såklart och plugga lite innan läggdags. Sedan kan jag känna mig mer än nöjd med denna dag tycker jag för det mesta har funkat ungefär som jag har velat. Det tackar man ju för.

Därmed vinkar jag adjökens för idag. Ni får snusa så gott på kuddarna era för det tänker jag åtminstone göra. Tjo på eder, vi skrivs mer i morgon 🙂

3 svar

  1. Kanske de har sagt det via någon mejllista men att du inte vill ha mejl från dem. Eller nåt? Men bra att det funkar iaf 🙂

  2. Glömde klicka ur att jag inte vill ha mejl….varför har det blivit så här hos flera stycken?

  3. Testet fungerade 🙂

Kommentarer inaktiverade.

