Dagens bild: Smakfullt.

Ja, jag erkänner. Jag har dyr smak, speciellt när det gäller möbler. Så när jag hamnade i en möbelbutik lät jag blicken vandra fritt och fastnade för den här gruppen med dessa fåtöljer och självklart var de dyrast i hela butiken. 49.000 skulle de ha för hela baletten. Tja, det är väl bara att hosta upp, eller hur? 😉

6 svar

  1. Åhå, man tackar för tipset 🙂

  2. Klart man kan hitta nya på blocket 🙂
    Men det är nästan bättre och köpa en begagnad chesterfieldgrupp för dom e såååå hårda innan man suttit in dom så det är inte direkt skönt att sitta i dom egentligen 🙂

  3. Riktigt najs ju. Jag har hört att man kan hitta nya grejer på blocket också men jag gör nog som vanligt, kör tills det rasar, så jag behåller mina ett tag till 🙂

  4. Haha! Ja det gör man ju 🙂 Som tur är såhar inte vi betalat denna soffgruppen för den gick på runt 40000 nånting. Nickes pappa fick inte plats med den i sitt nya hem så då fick vi ha den här så länge 🙂 Och jag gnäller väl inte 🙂

  5. Vet faktiskt inte. När jag såg priset såg jag suddigt 😛

  6. Haha! Det råkar inte vara en Chesterfieldgrupp eller? Vi har en sån 🙂

Kommentarer inaktiverade.

