Update torsdag kväll

Mellanläge, nedåt, nedåt, lite uppåt, lite uppåt, mellanläge, upp, upp, nedåt nedåt nedåt….ja, ungefär så har mitt humör gått över dagen och nu känns det ungefär under mellanbra.

Har inga uppslag att skriva om, vet inte om jag orkar bry mig och ja, det är en sådan dag. Ibland undrar jag om livet inte borde varit lättare utan medmänniskor eller känslor, men samtidigt vet jag ju att det antagligen inte hade det. Eller som Alice så bra uttrycker det i videon undertill…”you don´t know my name, you don´t know my blog address, you don´t comment my blog at all..”

Nåja, jag säger natti redan. Vi får se hur humöret är i morgon men jag har mina aningar. Morsning.

Ett svar

  1. det finns ingen tid eller ork i mitt liv som sagt

Kommentarer inaktiverade.

