Update tisdag kväll

Mjahapp. Hmm… Nä, det finns faktiskt inte mycket att säga om den här dagen.

Lilla mammsen hälsade på en sväng innan jobbet. Vi pratade lite om allt möjligt samtidigt som jag åt lunch, sedan bar det som sagt iväg för att hämta brorsan och sedan till jobbet. Hann nämna att jag har börjat planera min semester och jag tror jag ska sikta på Umeå. Eller iaf uppåt landet. Typ Norrland iaf, mest för att få riktigt lugn och ro. Tänkte flyga upp, hyra en stuga och….ja, jag ska planera lite till så får vi se.

Jobbet gick bra och det var väldigt lugnt idag, precis som jag trodde det skulle bli. Fick beröm tre gånger under kvällen för min inblandning av den senaste broschyren för jobbets skull och sådant känns ju alltid fint. Jag ska försöka gotta mig lite i det.

Nu ska voff ut en sväng, sedan blir det väl att äta lite innan det är dags att sova. Ska ju upp kl 6 igen och förhoppningsvis hinna med både tvätt och veckohandla maten, vi får väl se hur det går med de planerna.

Men nu säger jag adios och snusa gott så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

2 svar

  1. Hehe okej, nja lite modernare än så får det nog vara för mig trots allt, iaf just nu men för övrigt låter det ju riktigt härligt 🙂

  2. Alltid lika kul att få beröm. 🙂 Den stugan jag funderade på ligger i Hälsinge-skogarna och lugnet och den vackra naturen finns där men tyvärr inte så mycket kvinnlig fägring. Fick veta idag att det är varken el eller vatten indraget men tanken är att det ska bli det .. vilket år eller så vet jag inte .. där uppe säger man ju ”Äh!,hä hinns”. 😉

Kommentarer inaktiverade.

