Update fredag kväll

Gnissel, gnissel…puh…blä…oj, aj…fy bubblan och nä. Eller…jo, kanske…jo, men snart…

Ungefär så lät det i mitt huvud i morse då jag hade lyckats sova ungefär en timme på morgonen och överlade med mig själv om jag verkligen skulle ta mig till jobbet i dag. Iomed att vi hade föreläsning idag om stresshantering och jag sitter i beredningsgruppen så var jag ju mer eller mindre tvungen att släpa mig upp ur bingen. Men stressa orkade jag aldrig göra utan det fick ta den tid det tog, oavsett att öronen susade, ögonen var fulla av grus, synen dimmig och balansen helt åt skogen. Men det gick!

Själva föredraget gick finemang och alla verkade nöjda och man fick veta en hel del. Nu brottas jag med tanken på att expandera projektet och öppna dörrarna för allmänheten, affischera på stan och annonsera. Det vore jätteroligt om man dessutom kunde tjäna en slant men vi får se hur det blir. Har inte riktigt bestämt mig och om jag dessutom bara får stanna tills siste augusti som de har sagt så kanske det är spillt krut? Nåja…

Annars har det varit lugnt och fint här. Tog en tupplur innan jag drog till macken för att köpa lite b-vitaminer och annars har inte så mycket hänt. Ja, förutom att jag fick ett VG på kursen förstås men varför, ack och ve varför är jag inte nöjd ändå? Jag kan ju bättre. Blargh 🙂

Men nu blir det att köra lite bil, sedan blir det väl bingen tids nog. Ni får zova zå gott så skrivs vi mer…när det nu blir. Tjo på er 🙂

