Update torsdag kväll

Hej va det går…sa både ambulans och brandkår, eller nåt, så var klockan över halv elva tamej sjutton. Hur gick det egentligen till?

Men det var en ganska lugn och fin dag idag. Sovmorgon blev det ju och jag vaknade vid 9, jobbade lite, åt lite, tog ut voff innan det var dags att dra till jobbet för cafétjänst. Inga problem där heller och ett ganska behagligt tempo. Dessutom fick jag ett litet snack med en blivande teaterstjärna. Inte kattskit det!

Hemma igen blev det lite mer jobba såklart, blogga och en snabb tupplur, hunden ut o.s.v. Med andra ord, inga världsproblem lösta idag men jaja, sådant tar tid så ni får lugna er lite! 😛

Voff har varit ute på sista pinkeriet och nu ska vi äta något, både hon och jag. Sedan blir det att beställa nästa lärobok för nästa kurs som börjar snart. På tal om det ja så fick jag ett bra omdöme även denna gång på inlämningsuppgift 2 så det ser ganska ljust ut.

Men nu får ni slänga er ner i snarkofagen så skrivs vi mer i morgon fredag. Då ska jag bland annat hålla i ett föredragsevenemang om stresshatnering och det kan ju bli både kul och intressant. Men nu, hare hare kanin påse 🙂

2 svar

  1. Väldigt sant. Kan vara en bra kontakt att ha när man vill in på riksteatern i stockholm 😛

  2. Snacka med en teaterstjärna kan ju ALDRIG va fel!

Kommentarer inaktiverade.

