Se upp för planeterna!

Haha, eller nej, jag menar ojojoj.

När man läser om den trötta piloten för flygplanet med 95 passagerare och 8 besättningsmedlemmar ombord som störtdök – för planeten Venus. Det faktum att Venus befinner sig 40 miljoner kilometer bort tar liksom udden av dramat en smula, dock är det ju illa att 16 människor blev skadade.

Men tänk er själva hur det skulle se ut. Herregud, just nu är jag ju hur trött som helst för jag pluggar på nätterna, samtidigt som jag försöker hinna med jobb och allt det andra, men där har jag ju en jättebra ursäkt för att bete mig smått (mer än vanligt) annorlunda. Jag tror jag ska testa det nu när jag strax ska ut med voffen och gå utmed gatan, duckandes för stjärnor och planeter. ”-Oj! Det var nära!” ska jag säga om det kommer någon annan i närheten. Eller hur skulle det se ut om busschaufförerna försökte undvika att köra på A-brunnar.

Männen i de vita rockarna kanske är sugna på en nattfika? För om de propsar på att ta med mig för vård får jag nog moona dem och visa Uranus.

Ushdå, nu bidde det snuskigt..
