Update måndag kväll

Skakad men inte störd, som James Bond brukar säga när han beställer sin afton-välling. Ungefär så känner jag mig också.

Senaste dygnet har varit väldigt oregelbundet, kan man nog kalla det. Efter beskedet att provet i Människan, Socialt & Kulturellt måste göras nu på onsdag så har min näsa varit djupt begraven i böckerna mina. Men det är kul och inte vidare jobbigt trots sömnbristen för jag brukar ju sova så dåligt ändå hehe. Smått segt och mer än vad jag hade trott men efter nattpass i natt så lär det bli hur bra som helst!

Annars har dagen varit ganska okej. Jobbet gick finemang, lunchen likaså där jag fick prata lite med ägarinnan av favoritstället jag brukar gå till. Sedan var det samtalsdags också och nu känns det bra för vi har riktat in oss på ett problem, istället för femtielva. Jag berättar mer en annan gång.

Sedan kom jag hem, sov lite, bloggade lite, studerade en hel del, sov lite till…nu måste jag äta och ta ut voff, sedan blir det som sagt nattpasset.

Naughty night alla, skrivs mer i morgon. Eftermiddag och kväll i caféet blir det då. Tjo på er 🙂

