Dagens bild: Flitig!

Efter veckor av dötid och massor av funderingar, en inlämningsuppgift med strålande kommentarer som svar och en klocka som går alldeles för snabbt…på onsdag är det prov! Men så går det när veckorna flyger iväg så nu ligger jag i riktiga plugga-tag igen, vilket innebär att sova alldeles för lite, hinna jobba och sparka mig själv därbak att det här ska gå. JA för böfvelen! 😛

2 svar

  1. Ja det låter faktiskt lite tradigt hehe.
    Faktum är att alla böcker jag behöver för mina studier, köper jag och behåller. Det är ju bra att ha för vidare studier och för att kunna briljera lite extra med källförteckningen 😉

  2. Åh den psykologiboken har jag med =) Saknar faktiskt att läsa nåt ”roligt” nu när det är statistik och vetenskapliga artiklar här för hela slanten!

Kommentarer inaktiverade.

