Update fredag kväll

Nej. Orkar inte och har ingen lust att skriva något ikväll. Tror nämligen jag har förlorat någon som betytt väldigt mycket för mig de senaste månaderna. Men känslor kan förvirra och försvåra och då är det nog bättre att gå skilda eller åtminstone ta en paus. Det mesta känns nedåt så jag lägger mig tidigt så skrivs vi mer, kanske i morgon.

Natti och hej så länge.

4 svar

  1. Tackar, den ”suits the mood”.
    Natti

  2. Tråkig, men du fick i alla fall in en bra video. Natti natti.

  3. Tack för värmande ord, de behövs ibland mer än någonsin. glöm dock inte att om jag är bra så är du bäst. Så är det bara och därmed basta 🙂

  4. Natti Anders, det känns samma här. lite nedåt:(
    när vi samtidigt ” strömmar nedåt” vill jag passa på att säga hur mycket jag uppskattar dig, Du är bra!! Kramis

Kommentarer inaktiverade.

