Update torsdag kväll

Mjahapp, så rann tiden iväg och klockan är över 22:30 när jag väl sätter mig ner och börjar skriva. Men så kan det bli när det händer saker o ting…

Jobbet gick bra trots att jag mådde riktigt jäkla illa ett tag. Det var väl något med blodsockret, diabetes, sömn och kost – som vanligt – men jag mådde bättre efter en liten paus. Skönt att det fortfarande är påsklov och lungt så min kollega inte fick det alldeles för tufft under den stunden jag tog det lugnt.

På kvällen fick jag besök av goa L och hennes lillasyrra S. Det blev lite snack som vanligt, kaffe till två av oss och saft till den lille och några helt schyssta Ballerina-kex med pepparkakssmak. Jodå, det funkar även i april haha. Men utöver det har det varit ganska lugnt i kungadömet idag. Lite styrelsejobb bara men inget större.

Nu är det dags att äta lite, sedan ska jag försöka plugga lite innan John Blund kommer hit och dänger mig i pannbenet med sin spade. Vi får väl se hur det går.

Ni får sova så gott så ses vi i morgon igen. Akta er för zombies… 😉

2 svar

  1. Livsfarligt! Jag var sådan när jag var yngre men tröttnade på att dels kräkas, dels bli grön i ansiktet… 🙂

  2. Ballerina med pepparkaka – Munorgasm! En kollega lämnade en sån förpackning framme en morgon.. Det blev min frukost! Att ta ”bara en” har aldrig funkat för mig 😀

Kommentarer inaktiverade.

