Update onsdag kväll

Swisch sa det liksom, så var det helt plötsligt sen kväll. Så kan det gå!

Jobbet gick hyfsat, dock blev jag extra nöjd när min kollegas och min brain storming gav ganska schyssta resultat för vår kommande broschyr. Kul att vädra idéer ibland, det är så sällan man får chansen att visa sin galenskap offentligt hehe. Resten av jobbet gick bra förutom en snabb, liten dispyt. Kortfattat: när jag jobbar så ger jag fullständigt piiip i kaniner i tidningar. Så enkelt var det 😉

Efter jobbet åkte jag upp till sjukhuset för att träffa söta dietisten igen för att diskutera framtida mål och hur det har gått med näringsdryckerna. Faktum är att jag har en ständig hunger numera och jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att stilla den. Ja, förutom att äta förstås, vilket jag tycker att jag gör hela tiden nu och idag har jag varit konstant hungrig sedan ungefär klockan 9:30 i morse, ojoj. Men hur som helst, det tyckte hon lät som ett bra tecken och jag fortsätter med dryckerna och ska invänta inspiration för att uträtta styckmo…öh…jag menar storverk i köket. Låter som en fin plan.

Sedan fick jag kaffebesök av GG och resten av dagen har gått åt till att städa, laga dasslock, diska och dammsuga. Hunden klippte jag också för nu började halsbandet bli riktigt tajt runt halsen på stackaren hehe. Vi ska strax ut, sedan får jag väl äta lite innan det blir att plugga tjohej. Men jaja, allt är ju självvalt inte sant? Så jag får helt enkelt skylla det på mig själv hehe.

Men nu säger jag natti natti så skrivs vi mer i morgon, okej? Tjo på eder 🙂

