Update tisdag kväll

Trööött! Fanken vad jag gnäller idag, förlåt haha.

Iofs tror jag det beror på tempot idag, som har varit lågt. Det är ju påsklov vilket innebär en stark minskning av folk som passerade caféet idag så det har varit väldigt lugnt. Dock blev det 1 timme och 30 minuters övertid idag då vi hade ett möte innan det var dags att hoppa in i köket och det kanske har med tröttheten att göra. Hur som helst, bra möte och vi inom media-biten på jobbet fick lite nya insikter och sådant är ju bra.

Annars har det varit lugnt idag. Det blev lite mer städa innan jobbet och jag tror jag orkar med resten av badrummet innan det är dags att sova – vilket blir snart, såvida jag inte vaknar till när jag ska ut med voff. Dessutom ska jag laga ett dasslock!

Men nu, ut med voff, så skrivs vi mer i morgon igen tycker jag. Då är det dags att besöka dietisten igen…. Naughty night alla, don´t let the bed bugs bite 😉

