Update fr..nej 17…torsdag

Skärtorsdagen idag ju men slutade vid 12, därför känns det som fredag idag hehe.

Men det har varit en väldigt lugn dag. Jobbets sida på Facebook fixade sig och jag tror problemet är löst och det känns ju bra. Annars var det väl inget speciellt alls egentligen.

Likadant hemma, jag sov lite och har känt mig lite konstig, ont o grejer så jag har bara tagit det väldigt lugnt idag eftermiddag. Har bara varit ut med voff några gånger, drog till Shell en sväng och inhandlade lite B-vitaminer…

Nu kanske det blir lite Facebook, eller kanske datorspelande, jag vet inte. Får se. Men vi skrivs nog mer i morgon så jag säger natti. May the brain cells be with you 🙂

6 svar

  1. M: Nä det har jag då aldrig önskat men vi har ju förstått att stressen har varit oerhörd för dig – hoppas det går att underlätta på något sätt och att du får vila upp dig ordentligt i helgen. Stor påskkram åt dig! 🙂

  2. KL: Ja det skulle säkerligen behövas. Glad påsk till dig också 🙂

  3. Kram på dig Anders! Hoppas att du får en skön helg där hemma, själv blir det väl kvasten och Blåkulla, så tjurig och arg som jag har varit den senaste tiden så är det antagligen många som hoppas att jag åker dit och sen inte hittar hem igen!!

  4. Den där sista borde talmannen avslut varje dag i riksdagen med, en uppmaning som skulle behövas. Glad Påsk

  5. Detsamma samma 🙂

  6. Du får ha en trevlig Lååång Fredag.

Kommentarer inaktiverade.

