Update tisdag kväll.

Hmm ja, vad ska man säga om den här tisdagen då? Finns väl egentligen inte så mycket…

Jobbet gick bra och det var ganska lugnt i caféet. Jag hann till o med greja lite på datorsidan också. Dock inte allt så det får jag spara tills i morgon.

Fick ett sms under eftermiddagen där en vän behövde mitt stöd så i morgon blir det en oväntad lunch på stan. Självklart ställer man upp för sina vänner när man behövs. I morgon ska även min inneboende flytta ut och sedan blir det väl lite städning också.  Vi får väl se hur det blir eller om det ens blir av…

Nu tänkte jag dra ut med jycken en sista sväng, sedan blir det träna, duscha och att äta lite innan sängdags. Har egentligen inte hunnit med någon lunch eller middag idag och känner att jag har lite ont i halsen plus en mindre huvudvärk. Vi får se hur det känns i morgon. Har ju datorjox att fixa i morgon!

Nä, nu får ni hare hare kanin så får ni skutta till sängs. Tjo på eder alla 🙂

3 svar

  1. Jopp, det stämmer ganska bra. Inget speciellt men så kan det ju vara ibland.

  2. Verkar som det varit en lite vanlig dag. Ha det gott.

  3. Ser ut som en lite vanlig dag. Ha det gott.

Kommentarer inaktiverade.

