Update måndag kväll.

Idag blir det en tidig sänggång för min del. På grund av trötthet såklart.

Jobbet gick bra fastän det var smått irritation bland vissa men det är klart, stress tär på de flesta. Glädjande däremot var det att en jobbarkompis var tillbaka efter lång sjukvistelse. En klar ljusglimt i tillvaron!

Sedan var det lunch som gällde på favoritstället och denna gång blev det deras oerhört mumsiga lasagne på schemat. To die for, jag lovar. Sedan var det samtalsdags och jag fick en vettig insikt där som jag aldrig hade tänkt på. Jag ska filura lite mer på den tills jag kanske skriver om den här. Men sådant gillar jag, när folk sätter myror i skallen på mig och ger mig insikter. Det är lite som halleluja för mig.

Väl hemma blev det lite städning faktiskt och jag passade på att flytta runt lite möbler så att man slipper slå i skallen när man lägger sig i soffan. Låter väl ganska vettigt, eller hur? Det blev även lite dammtorkning men inte allt, jag får ju spara lite tills solen avslöjar resten hehe. Resten av kvällen har det blivit en hel del youtube och det är då härligt så mycket konstigt och bra man kan hitta därute. Bland annat såg jag på Betty Boop och jag måste säga att även om gamla serier kan kritiseras i mycket så var de iaf gjorda med stor humor och oerhört stor konstnärlighet. Så vackert tecknade så det är otroligt.

Men nu ska jag ut med voff, sedan äta lite och som sagt, gå till sängs tidigt. Hoppas bara jag inte vaknar alltför tidigt i morgon så jag hinner bli trött innan jobbet. Det är ju cafétjänst och kvällspass som gäller.

Naughty night när ni kommer så långt så skrivs vi mer i morgon. Tjo på er 🙂

