Update onsdag kväll

En dag lik en emotionell berg-o-dalbana är snart slut och ja, det kommer kännas så otroligt skönt när jag väl svävar in i drömmarnas land.

Kanske det beror på lufttrycket eller svängningarna mellan väderlekar här idag men dagen började sisådär, gick ganska schysst, dippade snabbt, långsamt uppåt igen, stannade ungefär halvvägs och höll sig där i några timmar tills det var dags för en rejäl topp för att sedan dess ha sjunkit allt mer. Inte så att jag är deppig nu, absolut inte, bara skitsur för att vissa människor beter sig som små skitungar och vägrar ta ansvar. Tänk om alla satte på sig skygglappar så fort det blev lite jobbigt? Just nu kan jag inte säga så mycket mer men jag tror det börjar bli dags att leta upp hårdhandskarna…

Nu tänker jag träna lite (holy shit) och sedan trösta mig med att irra bort mig i något lämpligt datorspel tills jag är trött nog att sova. Hoppas nästa dag blir bättre!

Najt alla.

