Kvinnor föredrar feminima män.

Eller snarare, män med feminima ansiktsdrag.

Det kan man läsa i en annons på Aftonbladets hemsida, för dejtingsajten match.coms räkning. Dessutom kan man läsa att även män föredrar kvinnliga drag hos sin partner.

Men jag undrar lite, vad betyder det egentligen när en man har feministiska ansiktsdrag? Rundare former, eller vad? Kan någon vara så snäll att förklara för jag har ingen aning vad som menas i artikeln/annonsen.

Jag har en ganska rund näsa, räknas det?

4 svar

  1. KL: Ja det var väl lite över gränsen då hehe. Men huvudsaken är att ni tyckte om honom. Dock inte till den grad att ni övervägde frieri kanske… 🙂

  2. Var på ett event för ett tag sen och träffade en kille med jättefeminina drag. Men om jag förstod det hela rätt så föredrog han killar. Så där blev vi blåsta 🙂

  3. Ånej, mina armhålor!!! 😛

  4. Kan tänka mig mindre hår .. kvinnor har ju mindre skägg än män i allmänhet .. 😛

Kommentarer inaktiverade.

