Update tisdag kväll.

Trött nu. Vill sova. Kanske drömma något trevligt också.

Jorå, klockan hann bli över 22 idag också innan jag satte mig ner för att knacka ner dagens sista visdomsord…

En lugn dag blev det. Först ut i solen lite med en granne, lite skitsnack blev det också minsann, sedan iväg till jobbet. Tempot var väldigt lågt idag även där och redan på bussen in märkte jag hur lite folk det var. Kanske de var ute i solen på någon uteservering, jag vet inte, men det hanns med flera koppar kaffe idag och djupa diskussioner med min goa arbetskompis L. Sådant är värt mycket för mig, någon att utbyta tankar och idéer med, det är bara synd att det sker så sällan.

Sedan bar det iväg hemåt och likadant på den bussen, väldigt få människor som åkte. Lite mat när jag kom hem, läsa lite nyheter och blogga lite, strax ut med hunden och sedan sova tror jag. Jag ska ju upp kl 6 i morgon som vanligt.

Kan förresten meddela att även idag blev det både frukost, lunch middag och snart kvällsmat och mina hungerkänslor är tillbaka – efter typ 8 års frånvaro! Peppar, peppar men systemet verkar ha vant sig vid näringsdryckerna nu och satt igång någorlunda mer än vad det har varit, m.a.o. heldött. Kanske, bara kanske det har vänt nu, för nu har jag faktiskt känt mig hungrig för fjärde dagen på rad. Jag håller båda tummarna och tolvfingertarmarna också, för säkerhets skull hehe.

Men nu, som sagt, blir det en sväng ut med voff och sedan sova tror jag. tack för idag, alla, sov så gott så skrivs vi mer i morgon. Underbara onsdag – nedförsbackedagen! Tjo på er 🙂

4 svar

  1. Petra: Det verkar vara på väg åt rätt håll nu och det känns ju skönt. Ska försöka fortsätta med detta, det är väl det som är kruxet. Kanske 🙂

  2. G plus: Jo man lever verkligen upp på ett helt annat sätt när värmen kommer 🙂
    Du med mannen!

  3. Trevlig dag du haft. Är ju så härligt nu när våren är på G. Ha en fin Onsdag också !

  4. Skönt att du börjar få ordning på maten 🙂
    Är själv skitkass på det….
    Men för din del är det ju riktigt viktigt att sköta det, så fortsätt så 🙂

Kommentarer inaktiverade.

