Dagens fundering.

Om ni skulle kunna vara vilken superhjälte som helst, vilken skulle ni välja då?

Med tanke på nattens bravader och föregående inlägg skulle jag nog vilja påstå att jag redan är en superhjälte faktiskt. Dock är inte mina superkrafter fullt utvecklade ännu men jag skulle nog kalla mig för Svettmannen. Superkraften skulle såklart vara att skölja bort alla skurkar och problem

med mina vågor av…ja, ni fattar.

Mina enda svagheter skulle vara kvinnor och thaimat, speciellt Teriyaki Beef och min ärkefiende skulle vara Tena, the super mutant lady! Ja, ni ser ju, hon är så gigantisk att hon inte ens får plats på bild.

 

2 svar

  1. Fanken! Tänkte inte på det. Det är ju självklart.

  2. Hm, vilken superhjälte som helst som kan teleportera sig…

Kommentarer inaktiverade.

