Dagens bild: Skjuts?

Jahapp, så var det då dags igen då, för ännu en av ”våra” bussar att få åka baktill av bärgningsbilen. Detta verkar hända ganska ofta numera, av ekonomiska skäl har jag hört, men vore det inte enklare om de hade denna typ av skjuts hela tiden? Det känns som att det vore ett bra sätt att faktiskt komma fram på, men frågan är, vad gör vi den dagen då även bärgaren går sönder? Nä, då är min idé bättre – att vi inför katapulttrafik i stan…

6 svar

  1. Njae, inte hälften av vad jag kan bli om jag har någon att inspireras av, jag lovar 🙂

  2. sv; håhå jaja. Alldeles tokig är du!

  3. Haha okej, vill du ha jobb då? Då lär jag åka med din ”linje” varje dag. Eller…hm…blir det inte bikinilinje då? Man måste ju vara fin när man ska ut bland folk, i nylon o allt…frågan är om det inte skulle bli fler bankrånare då?
    Oj, djupt och komplicerat ämne det blev… 😉

  4. Sv: Nah, Borås Kommun får anställa inoljare!
    Frankkläderna funkar skitbra att glida genom stan i. Skulle alla klä sig så, skulle alla vara på bättre humör också!

  5. Intressant idé. Får man välja vem som ska smörja in en innan man åker?

  6. … eller så kör ni på inoljad-trafiken i nedförsbacke!

Kommentarer inaktiverade.

