Update tisdag kväll

Håhåjaja, så var det nästan slut på denna dag. En dag med bland annat modevisning och pinsamma möten på bussen.

Men över lag har det varit ganska lugnt, speciellt då jag startade med sovmorgon. Eller tja, jag har ju börjat sova ganska dåligt igen men det är ju tanken som räknas hehe. Klockan 14 var det iaf träff ute på gården med styrelsen för att planera hur vår grillhörna, uteplats och cykelförråd ska se ut och vart de ska stå. Det tog ungefär en halvtimme, sedan var det dags att dra ut voff innan jobbet började vid 16.

Väl på bussen in såg jag att mitt x gick på, hon som betedde sig så jäkla konstigt och rent av var elak i slutet. Egentligen var det väl inget pinsamt med det men jag satt några sekunder och funderade över vad den här knäppa tjejen kan hitta på. Dock hände inget alls och det var ju skönt men man vet ju aldrig vad labila människor kan hitta på.

Så var det då dags för jobb och ikväll hade vi modevisning i huset. Det berörde knappt oss uppe i köket, mer än ytterst lite i form av mer kaffe och det verkade vara en hel del folk och god stämning, och sådant är ju kul. Att mingelbricka och cider lockade var väl bara självklart 😉 Men i övrigt var det ganska lugnt och fint och inga problem.

Så kom jag då hem vid 21, bloggade lite, gick ut med voff igen, drack en näringsdryck och tja, det var väl allt. Nu väntar några timmars tittande på Erik & Mackan, Den sista dokusåpan och sedan måste jag absolut, naturligtvis se på dokumentären om Alice Cooper som någon postade på Facebook. Frågan är bara vilken man ska kika på först? Tänk om jag blir sömnig mitt i alltihopa? Ack och ve, dessa I-landsproblem…

Hur som helst, tack för idag, slut för idag. Vi får skrivas mer i morgon igen så får ni zuzza så gott. Tjo på eder 🙂

4 svar

  1. Åhå minsann, ett annat fan, trevligt trevligt 🙂
    Detsamma hörrududu.

  2. Tack för att du länkade till Dokumentären om Alice, skall kolla den direkt. Ha en bra dag 1

  3. 1. konstiga människor tycks växa på trän, dock var den här väldigt, extremt ostabil och jag är skitglad att vara av med henne. Totalt. Forever. Att ha en rättfram, ärlig diskussion, face to face och visa att man faktiskt bryr sig, det är nog bland det bästa som finns!

    2. I´m looking, I´m looking. Precis nu faktiskt.

    3. Det finns alltid tid och plats för mer Alice.

  4. 1. Fan vad ovärt att vara elak på bussen. Har man något man måste säga så säger man det face to face i enrum – och utan att vara förbannad just då..

    2. Se Alice Coopern. Alltid prio ett.

    3. Sen kan du ju alltid se Alice Coopern igen.

Kommentarer inaktiverade.

