Ettåring i kö för seniorboende.

Det gäller att vara i tid om man ska få ett boende, men ibland undrar man ju vart gränsen går.

När man läser om ettåringen vars mor- och farföräldrar har säkrat sitt barnbarns ålderdom redan nu så börjar man undra hur systemet är uppbyggt egentligen. Är det kanske dags att se över det och göra vissa förändringar? Hallå, folkvalda, är ni däääär?

Sedan är ju ungar som ungar är och plötsligt kanske de emigrerar till Tjottahejti och då var ju den bokningen åt skogen. Varför han eller hon skulle emigrera? Kanske för att systemet suger? 😉

8 svar

  1. Jag har egentligen 4 ställen att välja på. Det får nog bli ett inlägg på det och för skoj skull, en liten röstning om vilket som är snyggast.
    Jo kom igen nu 🙂

  2. Ser jävligt bra ut!
    Ring honom genast så du får det gjort 😀

    Hah, ja just det… ser mörkt ut, men jag jobbar på det!

  3. Mmmm…men jag råkade hitta en ny studio på vägen hem i förrgår och det är ju snyggt, det han gör. http://eightballtattoo.blogg.se/ Ska nog slå en pling. När det är fixat så saknas bara piercingen men det hänger ju på dig… 🙂

  4. Men shit!
    Det måste ju hända!
    Jag har världens tatueringsbehov just nu – och jag är sån att när jag bestämt mig för något så måste det hända direkt. Förstår om du är frustrerad..!

  5. Skulle egentligen gjort den förr-förra måndagen men fick förhinder. De har ju bara möjlighet till tidsbeställning första måndagen i varje månad, sedan är väntetiden 2-3 månader. Men jag ska kolla upp några andra studior tänkte jag som kanske är aningen snabbare. Liksom vaffan…?

  6. Sv; Tror det kan funka!

    När gör du din gadd förresten? Börjar vara dags 😀

  7. Hur snyggt som helst. Synd att en smältande klocka blir så svår. Eller kanske inte.

  8. Sv; Ja, alltså, Dali.
    Måste nog ha en Dali-gadd – men elefanten blir det inte, benen tar upp så mycket utrymme : <

Kommentarer inaktiverade.

