Relativt tidig söndag.

Jojomen, att jag vaknar tidigt på en söndag hör definitivt till ovanligheterna. Dock har jag goda anledningar.

Klockan 11 ska jag på en lägenhetsvisning. En etta på 40 kvm, nära grönområde, bussar, butiker, återvinningsstation och faktiskt en pizzeria. I annonsen står det ”renoveringsobjekt” så vi får väl se hur illa det ser ut men jag går iaf dit och ger det en chans. Efter visningen tänkte jag gå till pizzerian och käka en mega-maffigt-god räkkebab, alltså lagom till lunch.

Lite senare, klockan 14, har jag även planer på att hinna/orka med teaterföreställningen Dr. Glas nere på stan och framåt kvällen kan jag kanske även få lite besök i form av familjen. Så idag händer det åtminstone lite grejer och det är ju trevligt.

Men nu – in i duschen, äta lite, ut med jycken och knyta dojjorna! Hare gottans under tiden och en riktigt bra söndag!

5 svar

  1. Hoppas du fick en fin söndag .. Lite nyfis .. om du iväg på teatern?

  2. Hehe jo. 2003 köpte jag en annan lägenhet, en etta, för bara 400 kronor och den var inte ens i närheten av förfall som denna 🙂

  3. Såg bilderna på lägenheten.
    Det var väl lite mastig renovering där, även för mej 😉

  4. Åhå där ser man, då får jag länga om dig i Bloggmaffian. Ja du får ha det så skoj på kalaset då 🙂

  5. Trevligt med fullspäckade Söndagar i bland. Själv skall jag på 82 års kalas. Ha en fin dag. (Som du ser har jag flyttat från King of Nydala till denna sida, för min domän löper strax ut och jag vill inte betala för nytt abonemang)

Kommentarer inaktiverade.

