Mellanlandning

Så har man varit på visning då och de skojade inte när de skrev ”renoveringsobjekt” i annonsen. Dessutom luktar jag nu ganska intressant.

Egentligen var det mesta ytligt och efter en grundlig rengörning så lär det se mycket fräschare ut. Dock var parketten nästan helt förstörd så den måste nog bytas, kyl/frys bytas ut och omtapetsering göras i hela lägenheten. Jag fick dessutom mer info från några av styrelsemedlemmarna som jag råkade träffa och de berättade att det ska bytas balkonger också, vilket såklart innebär en höjning på cirka 10% så det här tål ju att funderas på. Sedan vet jag inte om det var sant eller inte men tydligen hade någon budat över telefon och nu är den uppe i 90.000 kr och det är för mycket. Vi får väl se.

Detta bildspel kräver JavaScript.

Nu ska jag strax vidare till teatern. Mer bilder därifrån kommer senare 🙂

6 svar

  1. Hehe ja vart har han tagit vägen egentligen?
    Det mesta kan jag säkert fixa själv, absolut, men då måste ju både hälsa och energi finnas förstås och det är lite kantat just nu.

  2. Något för den händige … Du kanske kan leja Kirschteiger så han får något att bita i? 😉

  3. En av styrelsemedlemmarna sa att den gamle mannen själv hade sagt att han ”ger fan i” hur det kommer se ut när han flyttar ut och ja, man ser ju att han har gjort sitt bästa för att förverkliga det löftet hehe.
    Jäkla synd, det var så bra läge. Jag tror inte det blir något köp men jag ska snacka lite med min snickarhjälp/transportör. Man vet aldrig men det lutar mot ett ”nej”.

  4. Ja det såg inte så kul ut… Tycker du är värd något finare!!

  5. fy sicket snuskigt kyffe.. gör du nog rätt i att vänta.

  6. såg inte så kul ut…

Kommentarer inaktiverade.

