Inget att göra? Spana in den här sajten isf.

Tja, rubriken säger väl allt egentligen och det var tack vare brorsan som jag fick korn på den här hemsidan som ger tips om vad som händer i ens bygd.

Jag kikade igenom lite vad som händer här i Borås och det var faktiskt imponerande, de verkar ha koll på det mesta. Nästan så att man börjar misstänka om de har en liten spion någonstans…(?)

Hur som helst, kolla in nowify.se för man kan hitta en hel del roligt där. Det finns även en app att ladda ner, dock bara till iPhone, iPod och iPad än så länge men jag hoppas de vidareutvecklar det. Sedan kan man registrera sig via antingen e-mejlasress eller via Facebook. Jag antar att det senare alternativet gör att du kan få snabbare updates för e-mejlregistreringen gav mig, vad jag kunde se iaf, ingenting utöver det som redan är helt gratis på hemsidan.

Själv hittade jag en kul föreställning jag skulle vilja gå på, dock i Skellefteå. Undrar om de har någon prova-på-helikopter-flygning på G här i Borås? Annars får jag nöja mig med Gammeldanskurs i Gånghester, den startar om en kvart… 😉

Förresten, jag blir inte sponsrad att skriva om nowify.se utan vill bara dela med mig av en grymt bra hemsida. Snäll som jag är.

3 svar

  1. Skit att dom inte betalar dig, men saiten verkade ju kul i alla fall. När jag gör PR tar jag alltid betalt i skumpa med wraps, ( vilken jävla diet förresten ). Utom NSG som proppade mig full med kakor. Skriver bara det så ingen litar för mycket på mig 🙂 Men jag har tackat nej till grejer jag inte gillat också.

  2. Ojdå hehe. Jomen det är en helt okej sajt, jag gillar den. Ska se om jag kan hitta något tills nästa helg. Ser ut att bli teater.

  3. Tack för tipset. Roligt att den går på IP-nummer. Nätet tror fortfarande att jag bor i Sala. 😛 Sökte på min hemstad och fick fram lite skoj saker.

Kommentarer inaktiverade.

