Update torsdag kväll.

Ujuj, så skönt att dagen snart är slut. Trött och seg nu ju och det blir allt tydligare att det inte är nyttigt för mig att jobba två kvällar i veckan. Ganska logiskt egentligen då en diabetikers liv oftast består av rutiner och veckorna är ganska hoppiga just nu. Men att gå till jobbet yr och knappt kunna lyfta benen börjar bli en vana nu så det är väl bara att härda ut.

Annars gick det bara bra idag, cafétjänst och allt. Ett jämnt flöde av sysslor och eftermiddagen gick snabbt, vilket såklart är bra. Dock funderar jag hur människan tänkte när hon drog mig i skägget, en dam på 60+, och tyckte det var snyggt. Märkligt! Sedan bar det iväg hemmåt för att rasta jycken, ta en tupplur och dra en sväng till Shell-macken. Vips gick tiden och här sitter jag då med dagens sista inlägg, lagom våndandes inför helgen. Funderar på teater på söndag…

Men nu blir det att äta lite, sedan blir det att sova direkt. Trött ju. Men vi skrivs säkert mer i morgon och ni får ha det finemang lavemang tills dess. Tjo på eder 🙂

2 svar

  1. Jo jag hörde det. Fick en chans att snacka lite med din quinna idag nämligen 🙂

  2. den teatern har jag sett…

Kommentarer inaktiverade.

