Update onsdag kväll.

Zoom sa det bara, så bidde det kvällen! Och jag bara: Va?

Men det är klart, jobba, handla mat, tupplur, besök, kolla nyheterna på nätet och plötsligt var det kväll. Ja jisses, ibland går dagarna riktigt snabbt och då får åtminstone jag känslan att det vore fint att kunna bromsa lite.  Men bara vissa dagar, ojoj haha.

Dagen har varit smått turbulent. Det var mycket slitningar och oreda på jobbet idag, mest på grund av att så mycket folk är sjuka och då blir ju rutinerna rubbade. Tyvärr leder sådant lätt till irritation både här och där och sådant har ofta en tendens att sprida sig. Så det var lite jobbigt för det kändes som man gick i ett minfält idag och man visste inte riktigt vem som skulle hitta på vad, eller om man själv var i farozonen. Så på sätt och vis är jag glad att dagen snart är över för sådana dagar är jobbiga, även om de är väldigt sällsynta. Tur det.

Sedan var det ju veckohandla maten som gällde och där hände väl inget speciellt förutom att jag pratade lite med den söta kassörskan. Inte för att flirta (även om en del kan tro det) men mer för att vara trevlig och jag rekommenderade henne att testa thaimaten jag hade köpt och när vi ses i nästa vecka så ska jag få ett utlåtande haha. Kul med trevliga människor, det borde flera människor prova på 😉

Sedan blev det ju en tupplur, ut med voff och sedan besök av GG som jag inte har sett på länge. Det blev kaffe, lite Ballerina-kex och en massa prat, eller updates får man kanske kalla det. Trevligt, trevligt, ofcourse. Dessutom fick jag ännu en till som gillade mitt nya skägg, sådant är ju kul att höra. Efter det fick jag ett ryck och beställde böcker av Jonas så snart blir det julafton hehe. Kika in på hans sida vettja, det finns en hel del roande och oroande att läsa där, jag lovar 😉

Men nu börjar det bli sent och jag ska väl..hm..göra nåt. Typ dra ut voff en gång till och sedan…hm…äta något. Glass låter bra…och kanske lite thaimat. Sist men inte minst gå in på 2000aldrig och garva lite till!

Tack för idag, slut för idag, lämna linjalerna på katedern när ni går så ses vi i morgon. Tjo på er 🙂

