Update tisdag kväll

Klockan är över halv elva påå kvällen, eller natten, och det kanske börjar rycka i ögonlocken hos de flesta av oss. Med andra ord, dags för mitt sista inlägg för idag.

Dagen har varit bra och lite nyttigheter har minsann blivit gjorda. Bland annat skrevs kontraktet på för min inneboende och vi har haft lite diskussioner angående städningen av våra gemensamma utrymmen. Egentligen inga konstigheter men jag varnade också att jag kanske kommer flytta snart, till en etta men inget är bestämt ännu, vi får helt enkelt vänta och se hur det blir.

Jobbet gick bra också men idag blev det en jäkla massa smörgåsar gjorda.Mackor, kaffe och disk, ja jisses, men det gick ju bra som vanligt. Självklart, för jag är ju expert! 😛

Annars har det varit lugnt och fint här och nu ska jag strax kika på Erik & Mackan knäcker den manliga koden på Tv 6 Play och ska väl bygga upp mina manlighetspoäng lite till. Inte för att jag behöver det visserligen men det är en kul grej. Sedan händer nog inte så mycket mer men kanske, om jag har ork och lust, blir det lite pluggande också, vi får se. Egentligen skulle jag duscha också då jag fortfarande stinker av vissa bussresenärer som av någon anledning smittar sin omgivning med sina dofter och som nu sitter i mina kläder men jaja…pfft!

Med andra ord tackar jag så mycket för mig själv och för idag så skrivs vi mer i morgon, okej? Sov så gott och tjo på er 🙂

