Update måndag kväll

En stillsam dag är strax slut. Stillsam har den varit då jag har varit hemma hela dagen.

Knappt någon sömn alls, lite sköna kramper och krypningar i benen gjorde att jag var som en skottskadad gnu i strålkastarljus denna morgon så det blev helt enkelt att jobba hemifrån idag. Helt okej faktiskt, även om jag saknade några av mina sköna jobbarkompisar. Men i morgon blir det som vanligt, café på eftermiddag och kväll och det ska väl gå bra. Ska bara förbereda lite datorjox hemifrån ikväll så blir det ju busbra.

Lilla mamma var och hälsade på en kort sväng, det var trevligt. Hon måste ju kolla att hennes lilla pajk fortfarande lever och sköter sig, inte sant? Dessutom hjälpte hon mig lite med att snagga nacken – den svåraste biten av skalperingen – men det blev ju riktigt bra till slut och jag är nöjd.

För övrigt har inte så mycket hänt förutom att det har varit förbannat gott väder idag. Dock kände jag mig ganska ensam där jag gick med t-shirt när alla andra hade tjocka vinterjackor på sig. Däremot kändes det gott när en granne kom förbi och klagade över att hela hon var svettig så… 😛

Men nä, nu ska jag väl börja plugga igen. Det är en bit kvar men det går åtminstone framåt och det känns grymt bra. En kurs i taget, ett kapitel åt gången…

Men innan jag ska sova ska jag gotta mig lite åt nedanstående bild. Vet inte hur det hände och varför folk i USA läser min blogg men tack till alla!

Naughty night alla, vi skrivs mer i morgon. tjo på eder alla 🙂

4 svar

  1. A-S: Hehe jo jag tror jag skrev om en eventuell liberation av cannabis i Kalifornien och folk blev lite…sura på mig 😛

  2. Karpstryparen: Jag vet att jag har åtminstone en läsare i USA men på kartan finns minst en till. Men en, känner en annan, som känner en tredje…roligt iaf 🙂

  3. Är likadant här, har läsare i bl a Japan, USA, England, Norge och Thailand.
    Att jag har läsare i någon av de nordiska grannländerna är en sak, där förstår ju de flesta människor svenska.
    Men i andra länder så pass långt bort? Lite intressant det.
    Men men.

  4. Ja, äntligen våååår. Känns gott. Klart man är ju alltid barn till sina föräldrar. 😉
    Du hade det ”hett om örona” den tredje januari ser jag .. 😉

Kommentarer inaktiverade.

