Dagens bild: Filur.

Sådärja, då var skallen snaggad igen då och här får ni även se min relativt nya snorbroms. Cirka 7 centimeter till så är jag nöjd och kan skriva i mitt CV att jag är en legitimerad skäggdopping. Lite dålig skärpa, jag vet, men jag skyller på mobilkameran och att jag inte vill förlora några läsare 😉

2 svar

  1. Ja fy sjutton, men som sagt, vi kan bara hoppas det går bra.
    Som sagt märkligt det där med sorg, man fattar ju oftast inte hur mycket man gillar någon annan person förrän något har hänt eller är på väg att gå åt h-vete. Hur är det sången går? ”Kom till med dina blommor medans jag lever…”

  2. Ja, jag hoppas bara att hon blir frisk.. Det är pappas lillasyster som står honom väldigt nära. Hon blev mormor för några månader sen och har alltid varit min favoritfaster. Så glad, så rolig och fantastisk på att baka. Har aldrig hört min pappa så ledsen i telefon innan som när han berättade det… Vi har redan varit med om så mycket tragiskt i familjen… Fattades bara det här 😦

Kommentarer inaktiverade.

