Update fredag kväll

Hmm…varför har fredagar plötsligt blivit så negativt laddade för mig? Jag längtar till måndag redan och när måndagen har startat, ja då längtar jag…till någon annan dag, dock ej fredag. I morgon får jag visserligen besök och det lär väl pigga upp lite så det ser jag fram emot.

Annars har väl dagen varit ganska okej. Föredraget gick bra (tack I för det!) och resten av jobbet flöt på som det brukar. Sedan bar det ju av iväg för att hämta ut paketen på posten och jag lovade ju att avslöja vad som fanns i dem. Eller ska jag verkligen det? Hmm…nä, eller jo, men nu kommer ni bli besvikna för det var bara en månads förråd av näringsdrinkar! Iofs tur att jag inte beställde för 2 månader på en gång, vaffan ska jag hyra en lastbil nästa gång? Nåja, skönt att ha dem här nu iaf så man klarar sig ett tag. Dock misstänker jag att alla dryckerna var Cappuccino så jag får väl lära mig att tycka om den smaken haha.

Annars har det varit lugnt och fint här på Mansion a la Anders, förutom den där idioten jag råkade på och som irriterar mig fortfarande. Hoppas jag ser honom senare vid min sista promenix med voff… På tal om idioter kom en granne förbi. Något om att hon antagligen inte skulle vara hemma och att jag skulle ta hand om en nyckel till en lägenhet som några jeppar ska hämta – någon gång. jaha, men tänk om jag också ska ut då? Jag har också ett liv, åtminstone emellanåt. Jubelidiot *morr* men det är okej, om någon ringer på mobilen eller dörren kan de gott få vänta. Jag är inte tillgänglig så fort någon vill det oavsett vad det gäller.

Dagen är dock inte slut ännu och jag tänker väl sitta lite på Facebook och hoppas att någon orkar snacka lite. Eller så blir det tv. Eller datorspel. Får se om jag inte ger upp helt istället och går till sängs…öh…soffa.

Tjo på eder, may the måndag be with you 😉

