Idiot? Jepp!

Jag var nyss ute med jycken och såg ett mindre gäng ungdomar komma gåendes uppför backen. Eftersom min jycke kan vara jäkligt aggressiv mot andra hundar så stannade jag för att de skulle gå förbi. När de var nära att passera sa en av dem att de skulle passa sig om min hund var lös, varav en av dem (med ölburk i näven och rakad skalle) sa att ”haha, det gör inget för jag har en kamphund”.

Det var fel av mig men jag kunde inte låta bli att skratta högt så att de kunde höra och då tänkte jag främst på att min egen jycke brottade ner en Rottweiler förr-förra sommaren. Inte att jag hade låtit min hund attackera eller ens bli attackerad men hur jäkla B är man inte om man ens kallar sin egen jycke för kamphund? Sicken idiot.

Min gissning är att han har en liten penis och därav inte borde vara hundägare utan skaffa sig en vandrande pinne som förvisso antagligen skulle få mer aktion än han själv. Väx upp. Case closed.

2 svar

  1. Eller…hm…en bläckfisk? Heter inte de octopussy eller nåt på finska…öh…engelska…nä, nu var jag dum hehe

  2. Haha, fan, jag har ju ingen penis ALLS… det innebär att jag måste skaffa mig en typ, amöba..

Kommentarer inaktiverade.

