Dagens bild: Leverans.

Tidigare på dagen fick jag ett sms från posten att två paket nu låg på det lokala postkontoret och väntade på mig. Åhå, tänkte jag och funderade på om jag skulle pumpa däcken på cykeln eller helt enkelt ta dem i ryggsäcken. Som tur är fick jag skjuts av min fader för de här paketen hade jag inte haft en suck att få med mig själv och utan bil. Tunga var de också. Men nu undrar ni såklart vad det är för roligt däri och det får ni läsa om i sista inlägget som kommer runt kl 22. Så elak är jag minsann hehe 😉

2 svar

  1. Ja vaddådå, då är väl fredagskvällen räddad nu? 🙂
    Tack tack, jag köpte det på Rusta tror jag. Eller så var det Jysk.

  2. Jaha, då skall man sitta här hela Fredagskvällen och undra då, typiskt.
    Snyggt skoskåp eller vad det nu är förresten.

Kommentarer inaktiverade.

