Update torsdag kväll

Hej vad det går, nu är det redan torsdag kväll ju! Ibland går veckan snabbt som attan och speciellt när man är ledig eller har kul, eller hur? Så jag måste haft riktigt skoj idag då dagen rann iväg i all hast 🙂

Egentligen har det väl varit ganska stillsamt här idag. Däremot har jag skött mig exemplariskt, d.v.s. tagit insulin när det har behövts, kollat blodsocker och tagit mina näringsdrinkar. Jag stod t.o.m. en stund vid spisen och brände ihop något idag! Kroppen har inte reagerat ännu men sådant här tar väl lite tid, dock har jag lite energi över så jag tänkte strax placera min ändalykt i soffolainen för att plugga lite.

Jobbet gick även det bra och min nya lille kompis dök upp även idag. Erik, 5 år gammal, som tycker att jag har ett skägg som jultomten. Charmigt som sjutton ju hehe. Han och jag är polare nu, bara så ni vet! 🙂

Kanske jag även ska oroa mig lite inför morgondagen då det är dags för ännu en föreläsare som vi har ”lurat dit” hehe. Själva föreläsningen ska säkert gå bra men vissa människor har – låt oss säga annorlunda uppfattning om vad som är bra/intressanta ämnen och inte. Personer som vanligtvis sitter på sina bleka arslen och inte lyfter ett finger för att hjälpa till. Så egentligen borde jag inte vara varken sur eller orolig, bara tycka synd om dem som är så ynkliga av sig. Passar det inte kan de väl göra något åt saken, eller hur? Så med andra ord, jag laddar upp verbalt inför i morgon och ska försöka att inte tugga fradga medans jag svingar stolar omkring mig. Stubinen är kortare numera, mycket kortare, bara så ni vet, och det mina vänner är något att verkligen oroa sig för. Nåja, vi får väl se hur det går…

Men nu ska jag köra lite basinsulin, äta och dricka lite mer och sedan som sagt plugga lite. Hare finemang lavemang så skrivs vi mer i morgon. Tjo på eder mina lamer och märrar 🙂

2 svar

  1. Åhå minsann, jo den har jag zappat in på någon gång för femtielva år sedan men nu minns jag. Tack! 🙂

  2. Sv; Från den fantastiskt dåliga men ack så fantastiska filmen Roadie! 😀

Kommentarer inaktiverade.

