Dagens bild: Svärmorsdrömmen.

Har ni sett vilka charmiga pojkar? Speciellt han i hatten och hans kompis till höger med den stora munnen – vore de inte trevliga att dra hem till föräldrarna på en middag? Med lite piskrapp på mammas rumpa medan pappa blir förförisk slickad i örat… Jovisst är det image det handlar om men samtidigt undrar jag hur dessa gossar kommer se tillbaka på sin tid som stjärnor om sisådär 30-40 år. It´s only business?

En grymt skön låt med Deathstars finner du om du klickar precis, exakt, på millimetern, HÄR.

6 svar

  1. Hehe självklart tild 🙂

  2. Åh, dom här har jag lyssnat på i flera år! Helt underbara.
    Plus att Whiplash är en babe. Tar lätt hem honom till morsan!

  3. Petra: Hehe nu blev jag nyfiken ju! Du får berätta lite någon dag, det lär ju bli spännande 😉
    Mina har väl fått tåla lite de också men över lag har jag nog mest varit snäll. Ganska iaf. Jooodå 😛

  4. A-S: Jo det stämmer ju ganska bra men Manson är konstigare hehe. Men jag gillar dem även om jag knappast skulle vilja träffa någon av dem ute i regnrusket och mörkret när jag vallar voff 😛

  5. Mamma & Pappa har varit med om så mycket så dom skulle nog inte höja på ögonbrynen ens…hahaha
    Stackare, tänk vad dom fått stå ut med 😉

  6. Lite Manson-wannabe stuk över dem … Kanske man ska det som uniform en vanlig dag på jobbet?

Kommentarer inaktiverade.

